Update no.2



Witamy ponownie! 🤩

Dzisiaj przychodzimy do was z update’m o naszych postach na Facebooku. Tym tematem głównie zajęłam się ja - Wiktoria, dlatego też opowiem wam, jak mi to wszystko poszło. 🧐


Jednym z postów był plakat o matematyce w Lo2. Wyjątkowo mogłam się pobawić w Canvie i wykazać się artystycznie. Bawiłam się przy tym swietnie. 👩🏽‍🏫🖍


Również nie mogło zabraknąć wiosennych porządków, gdzie udzieliłam kilku rad jak się zabrać za sprzątanie oraz stworzyłam playliste idealną do tej aktywności. 🎺🎼


Pracy było co niemiara, ale koniec końców czuję się zadowolona z efektów. Zaliczam ten rok szkolny do tych zdecydowanie pracowitych! 😅


Jak zwykle, zdjęcia i link do Facebooka szkolnego poniżej!  🥳


Wiktoria.


https://m.facebook.com/lo2jaworzno/








Komentarze

Popularne posty